Emoció i circ a ràdio Vilafant amb el Festival Internacional del circ

L’equip de Les Veus del Matí avui ha marxat cap a Girona per descobrir totes les novetats de la 14a edició del Festival Internacional del Circ Elefant d’Or de Girona. Al costat de la carpa, hem pogut parlar amb els artistes.

Diego i Jenny són dos artistes de Colòmbia que ens han parlat d’una nova disciplina, la suspensió capil·lar i la força dental. Els dos artistes ens han explicat com s’han preparat per fer aquesta actuació, escolteu aquí tota la conversa.

En la segona meitat de la primera hora de programa, Les Veus del matí ha tocat el cel amb els Flying Maluenda’s que en aquesta edició ens presenten una atracció de trapezis volants en creu. Des de Xile hem pogut descobrir la filosofia d’aquesta família de circ voladora. Escolteu aquí l’entrevista.

A la segona hora hem arrencat amb el director del Festival Genís Matabosch que ens ha parlat de com és el procés per buscar els artistes mai vistos a Europa i com al llarg d’aquestes 16 edicions el Festival ha anat creixent. Escolteu tots el secrets del Festival aquí.

En la recta final del programa hem parlat amb un dels voluntaris que fan possible que el Festival funcioni, l’Aleix és un dels més joves i ens ha explicat com esta sent la seva primera vegada al Festival.

En Dmitry Lazarte procedent d’Argentina ha estat el darrer dels artistes que ha passat per aquest especial de Les Veus del Matí. Escolteu el que ens ha explicat aquí:
En els darrers minuts d’aquest especial en directe, hem posat el micròfon a la pista per acostar als nostres oients l’emoció del Festival.

Tag Cloud:
Leave a comment